Ana içeriğe atla

Şuan

   
Şu anki ruh halim dişlerini sıkan smiley!
Kendine bas bas bağırıp kızan bir smiley olsaydı, o da olurdu.
Nedennnn bu kadar çok düşünüyorum sanki "nasılsın" demek için ?
Bugün iki kere o şarkı çaldı, bu bir işaret mi dedim ardından senin sevdiklerin çalmaya başladı tamam kesin bu bir işaret diyorum şuan (vallahi bahane bulmuyorum ya normalde istesem çalmazdı) ama bende sıfır hareket.
Neymiş saat geç olmuşmuş (bu saatte asla uyumadığını biliyorum) yok ne söyleyecekmişim başka, konuşacak bir şey kalmamışmış blablablaa ..
İşte asıl bahane bu yukarıda saydıklarım.
Sormam gerekiyor işte nasıl olduğunu
Şunları bile yazmaya bu kadar enerji bulurken nasıl olur da sana yazmaya bulamam ?
Konu enerji meselesi değil çünkü..
Kafamda binlerce saçma sapan soru geziyor ve evet senin yerine de cevaplıyorum!
Ve yazmıyorum..
Yaptıklarımızdan değil de yapmadıklarımızdan pişman olurmuşuz ya!
Pişmanım..
Bir "Nasılsın ? " bile diyemediğim için ..

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kendinizi İyi Hissedin!

  Kendinizi iyi hissedin!    Belki şuan çok canınız sıkkın. Umutsuz,bıkmış,bitkin bir haldesiniz ve kendinize gelmek istiyorsunuz. Ama nasıl?? Gelin birlikte rahatlamanın yollarını arayalım. Öncelikle koşar adım mutfağa gidip bir bardak su alın elinize. Suyu içerken onun sizi rahatlatacağına inanın. Su içmek gerçekten iyi gelecektir. Ilık bir duşa kimse hayır demez sanırım. Suyun negatif enerjiyi aldığı bilinen bir gerçek. Canınızı sıkan konuyu düşünmeyi bir süre erteleyin. Çok fazla düşündüğü için kim sorununu çözmüş ki bugüne kadar. Önemli olan rahat ve objektif bir kafayla düşünmektir. Ne yaparsam yapayım aklınızdan atamıyorsanız açın müziğin sesini. Duygusal şarkılar dinlemek yok ama. Hatta aşk acısı çekiyorsanız türkçe şarkılardan bile uzak durmalı bir süre. Bu hayata bir kere geliyoruz ve size bencil olun demeyeceğim ama kendimiz için yaşıyoruz. Sizi nelerin mutlu ettiğini, nelerden hoşlandığınızı bir düşünün. (Buzdolabındaki yemek ve ta

Bugün Saat Kaç ?

   Bugün günlerden 30 Ekim 2016 Pazar. Sabahtan beri saat karmaşası herkesin dilinde. Aslında karmaşaya neden akıllı görünümlü akılsız telefonlar :) Vallahi benim telefonum Iphone olduğundan böyle bir şey ile karşılaşmadım ama bir çok insan belkide tüm günü bir saat geriden yaşadı.        Karmaşaya neden olan ise artık Kış Saati uygulamasını kaldırmamız oldu. Buna adapte olamayan, güncelleştirilmeyen telefonlar otomatikman saati bir saat geriye aldı ve olanlar oldu :))))    Neyse ki hiç bitmesin istediğimiz bir pazar günü daha gelmişken, güne bir saat erkenden başlamak herkese güzel bir hediye olmuştur sanıyorum. Herkese iyi dinlenmeleeer :)))) (Karikatür alıntıdır.)

Adettendir :)

Herkese Merhaba!    Eveeet uzun zamandır bunu yapmayı istiyordum. Sonunda benimde yazılarımı paylaşabileceğim bir blogum var. Umarım birileri keşfeder de kendi kendime eğlenmem buralarda :)     Beni okurken ne mi bulacaksınız? Herşeyi.. Hayata ve aklımdakilere dair herşeyi paylaşmak istiyorum. Bu yalnız bir kız blogu olmayacak onu şimdiden belirleteyim. Neyse giriş yazımı daha fazla uzatmayayım.           Kendime kocaman bir HOŞGELDİN :)